Якщо у вас виникла проблема із замовленням - зверніться до нас, ми завжди готові уважно розібратися в ситуації та оперативно вирішити ваше питання, зробити заміну товару або повернути кошти.
Терміни повернення:14 днів з моменту отримання товару.
Оплата зворотньої доставки:Вартість доставки при обміні чи поверненні товару належної якості через перевізника Нова Пошта оплачується покупцем.
Обмін товару:Товар можна обміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар повинен бути не використаним, без слідів зносу та в оригінальній упаковці. Обмін можливий лише у випадках дефекту товару або випадково неправильної поставки. Обмін можливий лише на товари з аналогічною вартістю або з доплатою в разі більш вартісного товару.
Процес повернення та обміну товарів виглядає наступним чином:● Здійснити обмін чи повернення можна особисто за адресою: Вул. Шевченка 42, село Обмачів, Бахмацький район, Україна 16510● Здійснити обмін чи повернення можна за допомогою курʼєрської служби Нова Пошта, дані для доставки: місто Батурин, відділення НП №1, Іващук Вʼячеслав +380632928717
Повернення коштів:Протягом 7 днів з моменту повернення товару, зарахування на карту або на розрахунковий рахунок. Під час процедури повернення, розрахунок із покупцем проводиться виходячи з ціни на товар у день покупки. Повернення коштів можливе лише у випадках дефекту товару або випадково неправильної поставки.
Щодо товарів неналежної та належної якості:Згідно з Законом "Про захист прав споживачів" ви маєте право повернути чи обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів, і доставка цього товару оплачується продавцем.Якщо товар належної якості, ви також можете повернути чи обміняти його протягом 14 днів, проте вартість доставки буде покладена на покупця. Гроші повертаються на банківську карту покупця протягом 7 робочих днів з моменту отримання запиту на повернення.
Умови повернення товарів належної якості:Якщо отриманий товар не відповідає вашим очікуванням за зовнішніми характеристиками, ви повинні повідомити працівника служби доставки про відмову від отримання.Обрана кур'єрська служба оформить повернення товару відправнику. Зверніться до нашого менеджера, якщо виникнуть проблеми. Вартість доставки буде компенсована у випадках пошкодження, дефектів або невідповідності товару замовленню.